Sunday, May 2, 2010

di tasek permaisuri...

taman tasek permaisuri slalu jd destinasi kami anak beranak bermain. actually dari kecik abahku slalu membawa aku dgn adik beradik bermain di sini, jd, sini je la tmpt yg aku tau untuk bawa kuargaku pulak bermain, bersukaria, bersantai2...walhal rupanya ada lg tmpt yg lagi dekat dgn uma ku di klang. hehe... maklumla, jarang survey2! tau 1 je!

byk permainan utk bdk2 yg t'dpt di sini. yg plg kmbr suka ialah jongkang-jongket dgn papan gelungsur. bg zahra lak, buaian.

buai laju-laju,
sampai pokok sena,
ape dlm baju,
sekuntum bunga cina...

masa bersantai mcm ni aku suka melihat gelagat anak2 ku bermain. lepas bebas, berlari ke sana ke mari, dapat menjerit, gurau2... jarang aku lihat mereka bergaduh kalo aku dgn hubby bawa ke tempat permainan mcm ni. tgkla aksi kemesraan ikha dgn ira.. bole bergilir2 buai antara satu sama lain.
;-)cantik ikha posingggg!
bole nampak ape dari atas tu, sayang???...agaknya cari mak abah dgn bijara yg ntah ke mana la g nya ek? hehe...maknya pun join sama tau! nak cukupkan korum..lagipun kalo maknya x de jongkang-jongket tak bole terenjut! hahaha..!nasib kuat dan kukuh tau mainan ni! takut gak kot2 'ter'runtuh lak mainan ni. ye la, mak budak yg naik ni!!

p/s : naik hanya utk posing dpn kamera je! hahaha..cantik kan gambar candid atas dgn yg bawah ni! susah tau nak dapat, ye la, yg amik gambar pun bukan dari golongan profesional pun!jarang tau nak dapat abahnya teman dia main. tapi kalo dah g kat taman permainan mcm ni, mak abahnya pun kuar peluh gak! bukan sbb kitorg bermain tapi tolong anak2 bermain. huhhhh...goyang..goyang...!!! "aaaa...makkk...! janganlaaaa!" hahaha... sempat gak posing kat jambatan tergantung.. cantik kan...! background yg plg aku suka tapi sayang zahra tak posing sekali maklumla perut dia dah lapar...
:-(

last skali, biasala, kalo tak pekena ais krim..bkn anak2 SITI SARA la tuuu! hahaha..! wat alas perut sementara.

gembira arini budak2 dapat main permainan.. anak2 gembira, aku dgn hubby jd lapang hati. bole la g lagi nnt.

No comments:

Post a Comment