Monday, May 31, 2010

befday zahraa'

hapi befday to baby zahraa'. mak love u..

lokasi kat mlka, uma kuarga mentua aku. tak de planning pn nak wat mcm ni. idea dtg tetiba & disokong kuat oleh hubby. huh, walaupun agak kelam kebut sket tp alhamdulillah, smuanya berjalan lancar. ni befday cake utk zahraa'. aku n hubby g bli kat kedai kek je. bli skali kfc utk mkn beramai2.


baby jara hepi, mak pn hepi! syoik tgk zahraa' ceria je spnjg mlm tu. tak berganjak tau zahraa' dari meja tu. tggu kat kek dia. 'ni zara punya kek!' hahaha!!

dia tau masing2 suka nak amik gmbr dia time tu, pandai zahra posing dpn kamera makcik, sepupu n abahnya.

hepi befday to u
hepi befday to u
hepi befday to zahraa'
hepi befday to u..
wish u luck n be nice girl, baby!
muaaahh..
a big, big flying kiss to youuuuuu

lps acara potong kek masing2 mula menjamu selera.. kfc. oh kfc.. masa utk menjamahmu. hingga menjilat jari..
tapi yg ini bukan hingga menjilat jari, hingga menjilat suduuu.
mknn peberet anak2 aku tiap kali bli kfc.. KENTANG PUTAR
hehe
sggup tak mkn ayam jgn tak mkn kentang putar.


smua hadir kecuali mak lang n pakciknya sekuarga je yg tak de time ni.. but, anyway mmg syiok abess!!!

rasa puas dpt jamu ramai org mkn..




selain di mlka, sambutan ari lahir zahraa' aku n hubby wat gak kat kg aku di jhr. kali ni mmg simple sesgt coz time tu tak ramai yg ada. cuma aku anak beranak, mak aku, pak atam, cik dba, cik epun n paksu. aku n hubby bli 2 kek. pastu kitorg baca doa selamat, mohon moga2 panjang umur. doa dibaca oleh pak atam.. AMIN



ni kek befday nurzahraa' edisi johor..
hehe
2biji kek di bli di kedai kek di area pt raja. bole la kalo nak bg tumb up utk rasa kek ni. best gak, soooodap!





2 biji kek di adap oleh kakak befday girl, ikha ira... mcm la nak sambut befday kakak ek!! actually zahra diam je coz pnt. ni kitorg baru smpai johor dari klang. perjalanan jauh. mau tak pnt.
smpai2 je aku n hubby g bli kek n sambut sama2 dgn mereka yg ada kat uma.
pas hidang kek, pak atam membaca doa selamat utk zahraa'. Aminnn. kek kemudian ditiup oleh kakak, ikha ira. zahraa' msih tak de mood nak tiup tapi dipujuk oleh cik dba utk memotong kek.
makkk, ni kek ikha ira ke kek adik jara?
sama2 la.
sebab tu ikha ira kena tiup kek ni..
nasib baik tak gaduh nak potong kek. mula2 bagi peluang adik zahraa potong. pastu utk kek yg nak dimkn sendri ikha ira yg potong sendri. dah besar la katakan..
masing2 mkn sepotong, yg balance disimpan utk abahku n cik saleh yg keje. juga utk mak aku yg tika tu pose sunat.
alhamdulillah, selesailah sambutan arijadi zahraa' edisi ke2 di johor darul takzim. mudah2an pnjg umur, murah rezeki, jd bdk baik, rajin, baik, pandai n dgr ckp!
2 tahun dan usia zahraa' kini.

No comments:

Post a Comment