Thursday, December 24, 2009

Pas zahra lahir..

Ikha Ira..hehe..kembar memang suka bahasakan diri diorg IKHA IRA, seolah2 diorg tu adalah individu yg sama. walaupun kita tgh b'ckp dgn sorg je!

Diorg excited gak first time diorg tgk adik baru. masa tu ikha ira gi hospital ikut hubby aku datang amik aku. x sudah2 kembar cium adik, cium adik, cium adik..smp je kat uma, kembar nak baring sebelah adik.
kakak2 yg baik, sentiasa m'jaga, mengawasi adiknya yg hanya seorg ni. zahra lak adik yg baik. alhamdulillah, tika dlm hari dia tak byk ragam. jadi, aku senang la nak melayan kembar dan melayan baby kecik time tgh berpantang. mak, abah dgn adik2 ada membantu terutama time hubby ku terpaksa balik ke uma kami di klang & bekerja.

genap 30 hari aku di uma mak aku berpantang, tibalah masanya untuk aku balik ke uma. cian kat laki aku dah lama sgt duk sorg!


aku dah rasa sihat jadi aku menyatakan hasrat utk pulang ke uma. walaupun hubby, mak abah agak risau tapi aku tetapkan diri bukan ape, dari bersalin anak sulung mak abahku dah ajar aku utk kuatkan fizikal & mental. jadi aku dah terbawa2 lak bila dah bersalin kali ke2 ni. thanks to u mum, dad..i love u! ;-)

hehe.. pasni tggl kakak iparku je yg tgh tggu detik kelahiran baby sulungnya. nasib baik abgku cuti & balik ke semenanjung. (abgku keje sbg pensyarah di Tawau, Sabah. bini dia pun ngandung sekali dgnku. kiranya sape bersalin dulu je la! Thanks Allah, aku dulu... and.. tambah tolak sebulan lebih sket, tanggal 1 julai baby abg aku pun lahir. baby boy)so, cuteeeee!!!


1 comment:

  1. wahaha.. beza btl taufiq masa ni bnding bijara. huhu.. skrg bijara lg besar dr taufiq :P apa lg pik, cepat la membesar ;p

    ReplyDelete